Center Parcs Erperheide! Nieuws & Vragen

Wil je alles weten over een Belgisch park van #CenterParcs ?
Stel die vragen dan hier en ons team en leden geven je snel antwoord, waar het kan.

Moderator: Moderator

Re: [Center Parcs Erperheide] Nieuws & Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bianca » Vr 28 Dec 2012, 17:20

Ligt er misschien ook net aan hoe druk het op dat moment op het park is? Als het erg rustig is kan het natuurlijk zijn dat er helemaal geen delivery is?? Afgelopen weken waren er vaker op parken restaurants gesloten. Ik mistte afgelopen keer de oude delivery echt op de EP. Die had er eerder altijd van die lekkere dingen opstaan zoals spareribs ed maar de laatste keer alleen nog maar wat pizza's  :-\
Vakantieparkadvies.nl
Bianca
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cinderella » Vr 28 Dec 2012, 20:08

Oh dat is inderdaad jammer dat die eruit zijn!
Zit die "traiteur" nog in de dome? Ik weet dat we hier vorige keer tijdens een dagje zwemmen ook leuke dinerideetjes gevonden hadden. Stonden allemaal grote schalen met aardappelgratin, lasange, stoofvlees, koninginnenhapje/videe, ... Dat is anders wel een leuk alternatief!

Ik hoop dat in het weekend alles open is. Wij willen met uitzondering van 1 avond altijd uit eten gaan en dan alle restaurants behalve de pancakes eens uittesten.  :-\
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Anita » Za 29 Dec 2012, 00:10

Als ik me goed herinner lag er begin december nog gewoon een geplastificeerde kaart op tafel met daarop de pizzasoorten die je kon bestellen.
Mijn zusje is op dit moment op EP, zal morgen eens proberen of ik haar te. Pakken kan krijgen, dan zal ik het vragen.
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor bouwman » Za 29 Dec 2012, 17:12

[quote="Cinderella"]
Verder vroeg ik me ook af van hoe laat tot hoe laat je kan ontbijten in het market restaurant?
[/quote]

Op de KV was het van half negen tot half elf, weet niet of dat overal hetzelfde is...
Gebruikers-avatar
bouwman
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cinderella » Wo 02 Jan 2013, 23:08

[quote="Anita"]
Als ik me goed herinner lag er begin december nog gewoon een geplastificeerde kaart op tafel met daarop de pizzasoorten die je kon bestellen.
Mijn zusje is op dit moment op EP, zal morgen eens proberen of ik haar te. Pakken kan krijgen, dan zal ik het vragen.
[/quote]

Bedankt Anita, erg aardig van je!
Als er geen pizza delivery/traiteurdienst meer zit dan gaan we denk ik gewoon fondue-en maar dan nemen we alles behalve vlees van thuis uit mee. Wel zo handig als ik dat ff op voorhand weet dan natuurlijk, weet ik of we de fonduepot moeten inladen of niet.  ;D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Anita » Do 03 Jan 2013, 17:22

pizza delivery is er. Ik heb nog even bij mijn eigen foto's gekeken van afgelopen december en op de tafel zie je op zijn kop welleswaar:

[img]http://i714.photobucket.com/albums/ww146/anita67_photos/Erperheide/IMG_4702-1.jpg[/img]

de pizza bestellijst
Laatst gewijzigd door Anita op Do 03 Jan 2013, 17:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor sanne79 » Do 03 Jan 2013, 19:44

Wat een leuk en apart huisje Anita! Is dit een comfort? Was dat die speciale? Weet het ff niet meer!
Maar als dit een comfort is ziet het er goed uit!
2006 EP 2p Com
2008 KV 2p Com * EP 2p Com
2010 EH 2p VIP * LTF 8p Eden VIP
2011 VM 5p Pr Style
2012 EP 4p Pr * LA 6p Com
2013 HB 4p VIP * EH 2p App * EP 4p Pr * HB Jungle Lodge * HH 4p Pr
2014 EP 4p Com * BH 4p Pr * EP 4p Pr
2015 KV 4p Pr * EP 4p Pr
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Anita » Do 03 Jan 2013, 20:14

[quote="sanne79"]
Wat een leuk en apart huisje Anita! Is dit een comfort? Was dat die speciale? Weet het ff niet meer!
Maar als dit een comfort is ziet het er goed uit!
[/quote]
dat is de 306 Sanne, deze cottage hebben we afgelopen december bewoond. Speciale uitvoering (Pilot voor de " de luxe cottage" destijds. Is echt een heel leuk huisje. Bij de foto's vind je een hele serie foto's over dit huisje.

klik hier  (even naar beneden scrollen)
Laatst gewijzigd door Anita op Do 03 Jan 2013, 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor VanderMeer » Wo 09 Jan 2013, 13:46

In maart gaan wij naar EP. We hebben een kindercottage geboekt voor ons gezinnetje met 2 kids van 3,5 jaar en een half jaar. Nu vind ik de website heel onduidelijk over wat er nu wel en niet aanwezig is en mogelijk is in een kindercottage. Bijvoorbeeld:

• "In elke Kindercottage vindt u: Kinderspeelgoed en babyverzorgingsfaciliteiten" (algemeen over kindercottages)
  • "kindermeubilair (kinderbedje, box, kinderstoel)" (over cottage EP088)
  • "In sommige cottages zijn het babybedje en de box vervangen door een babybedje dat ook als box gebruikt kan worden." (over cottage EP088)
  • "kinderspeelgoed en babyfaciliteiten" (bij de plattegrond van EP088)
  • "NB: geen plaats voor kinderbedje." (bij de plattegrond van EP088)

Aangezien wij dus een baby bij ons hebben, hebben wij de volgende vragen:
  1. Is er nu wel of niet een kinderbedje aanwezig?
  2. Zo ja: Waar staat die dan? (Op de plattegrond wordt niet duidelijk waar er ruimte voor is in deze cottage)
  3. Wat verstaan wordt onder 'babyfaciliteiten' en waar kan ik die vinden? (bijvoorbeeld een commode?)
  4. In welke cottages is er een aparte box en in welke cottages een 'babybedje dat ook als box gebruikt kan worden'?
[*]Als er sprake is van een aparte box, waar staat deze dan?[/list]

Ik heb al een mail gestuurd via de website, maar kreeg als antwoord, dat ik beter naar EP zelf kan bellen. Ik bel liever niet naar het buitenland (vanwege de extra kosten), dus probeer het liever hier even. ;)

Alvast bedankt!
VanderMeer
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Bianca » Wo 09 Jan 2013, 15:06

Anita is een tijdje terug volgens mij in zo'n kindercottage geweest. Ik weet niet of ze onderhand alweer onder handen zijn genomen. Destijds stond er in de slaapkamer aan de voorzijde een  hoogslaper. Op deze kamer zou een babybedje passen. Hier stond toen en poppenkast en wat kinderspeelgoed zoals zo'n babyactivitycenter enz. Niet veel bijzonder wat ik mij zo herinner. het bedje is een opklapbedje. De nieuwe zijn van hout de oude van stof (zo'n campingbed). Ik zou de EP zelf vragen of er een nieuwe houten staat of dat ze die willen plaatsen voor jullie.
Bedje zou welllcht ook in de kleine slaapkamer passen maar dan is het wel krap en kun je er niet rondom lopen . Staat klemvast naast het andere bed.
Dit bedje schijnt gelijk dienst te moeten doe als box dus wellicht is het handig om gewoon een extra (houten) bed te bestellen .
Babyfaciliteiten....kan mij ze verder niet herinneren.
Ja, plastic bordjes , kinderstoel..speelgoed ...lage wastafelgeloof ik voor de kleintjes en wat badspeelgoed?
Sommigen hadden geloof ik een dvd speler.

Ik weet niet of ze onderhand aangepakt zijn maar ik vond het weinig toegevoegde waarde hebben zo'n kindercottage.  Mocht het in prijs niet zo gek veel uitmaken dan zou ik persoonlijk eerder voor een gerenoveerde 4 persoons premium gaan. Ook daar staan babybedjes en kinderstoel en je hebt hier geen bed op de kleine slaapkamer staan dus meer ruimte voor een babybedje.
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Bianca » Wo 09 Jan 2013, 15:13

hier vind je foto's van een gerenoveerde 4 persoons premium met het klapbedje op 1 van de foto's in de kleine slaapkamer.

Anita heb ik een PB gestuurd want zij heeft volgens mij foto's van de kindercottage....
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Anita » Wo 09 Jan 2013, 15:13

in februari vorig jaar mocht ik even snel een kindercottage in om daar foto's te maken voor het forum. Ik kan daardoor wel het interieur laten zien en wat er voor speelgoed en de babyfacciliteiten, maar als ik nu zo terug kijk zie ik geheel geen babybedje of box. Dus daar kan ik geen antwoord op geven helaas.
Boven het bed in de kleine slaapkamer is wel een afgetimmerd stukje waar een babybedje op zou kunnen liggen, maar die staat dus niet op de foto (een heel klein puntje)
Hier dan in ieder geval de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

boven dit bed zie je een puntje van de ruimte die ik bedoelde waar iets bovenop zou kunnen liggen
Afbeelding
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bianca » Wo 09 Jan 2013, 15:15

Bednakt Anita...zie ik toch wel een badje en commode..en zelfs een wipstoel,kon ik mij niet herinneren ;)
Ook een veiligheidsrek voor de haard zie ik..denk dat Van der Meer hier al véél verder mee komt ...
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Anita » Wo 09 Jan 2013, 15:16

ja die waren er wel, kan het alleen niet uitstaan dat ik niet gelet heb op een babybedje of box. Heb het gewoon niet gezien en op de foto's is het ook niet terug te vinden. :(
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bianca » Wo 09 Jan 2013, 15:19

Er zou plek voor kunnen zijn op de kinderkamer dus kan anders gewoon aangevraagd worden lijkt mij? Die stoffen dingen hadden wij op het Heijderbos . Zo'n stoffen box en campingbed. Die nieuwe houten bedjes zijn mooier maar moeten gelijk gebruikt worden als box en dat is niet altijd handig.
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Bram » Wo 09 Jan 2013, 17:45

[quote="Bianca"]
Bednakt Anita...zie ik toch wel een badje en commode..en zelfs een wipstoel,kon ik mij niet herinneren ;)
Ook een veiligheidsrek voor de haard zie ik..denk dat Van der Meer hier al véél verder mee komt ...
[/quote]
Z'n veiligheidsrek heeft toch elke cottage bij CP? :)
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bianca » Wo 09 Jan 2013, 17:58

Nee hoor...de kindercottage op bijv. PZ heeft hem niet ;)
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Bram » Wo 09 Jan 2013, 18:01

Aa okee, ja nu je het zegt inderdaad! ;)
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor VanderMeer » Wo 09 Jan 2013, 20:07

[quote="Bianca"]
[/quote]Ja inderdaad! Babybadje, aankleedkussen (ik begrijp dat dit op de kinderkamer is met het stapelbed, wat ons ook wel heel goed uitkomt). Wipstoeltje had ik ook niet op gerekend, maar is fijn om te hebben.

Qua toegevoegde waarde... ik vind het relaxt om te zien dat er badspeelgoed is en speelgoed op het kamertje met het stapelbed. Onze oudst zal zich daar prima vermaken en wij hoeven niet zoveel zooi mee te sjouwen. Die kleine tafel en stoeltjes zullen ook wel in de smaak vallen. Veiligheidshek voor de openhaard is ook ideaal. Ik maak uit de opmerking op, dat dat niet standaard is bij de normale cottages? Dus ja, ik denk dat we er goed aan gedaan hebben om de kindercottage te nemen. Met een beetje geluk gaat de oudste dan eerst op het kamertje spelen i.p.v. ons uit bed te halen. Doet ie thuis ook. Wordt om 7 uur wakker, dan kan ik hem overhalen om nog even te spelen en kunnen we zelf tot 8 uur blijven liggen (of tot de jongste komt). :)

Bedankt Anita en Bianca!
VanderMeer
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Bianca » Vr 18 Jan 2013, 23:40

Heel erg veel plezier daar
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

VorigeVolgende

Terug naar [Center Parcs] Vragen & Cottages België

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.